Hoe kan ik bezorgkosten rekenen?

Als je bezorgkosten rekent voor het bezorgen van bestellingen, dan kun je jouw bezorgkosten opgeven. Dit doe je eenvoudig via je “Profiel instellingen“. Kiest de klant bij het afrekenen de leveringsoptie bezorgen? Dan brengen we de bezorgkosten in rekening op de bestelling. Kiest de klant voor afhalen? Dan brengen we geen extra kosten in rekening.

Hoe krijg je cadeaukaarten uitbetaald?

Net als bij andere bestellingen ben jezelf verantwoordelijk voor de betaling van de klant aan jou. Met de cadeaukaart is er één verschil. De klant betaalt bij bestelling het bestelbedrag minus het bestede tegoed van de cadeaukaart aan jou. Het bestede tegoed van de cadeaukaart ontvang je op jouw bankrekeningnummer gestort (zonder inhouding van een provisie) op de eerste maandag van de volgende maand. Dit betreft de volledige uitbetaling van alle cadeaukaarten die in die maand bij jou besteed zijn, je ontvangt de betaling van de rekening van VoorMeerWaarde BV. Je hoeft daar verder niets voor te doen (behalve je bankrekeningnummer instellen natuurlijk). Je hoeft ook geen factuur aan ons te sturen.

LET OP Je bent dus net als bij andere bestellingen, zelf verantwoordelijk voor de btw-afdracht van de gehele bestelling.

Hoe kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?

Je kunt je profiel instellen bij mijn “Mijn account“. Log in en klik in het linker menu op “Profiel instellingen“. Hier staan alle gegevens die op dit moment bekend zijn van jouw bedrijf. Je kunt zelf aangeven welke gegevens openbaar staan en welke verborgen blijven (“Verberg veld”).

Het eerste invoerveld is je telefoonnummer. Als je geen telefoonnummer wilt opgeven, geef dan “Onbekend” op. Bedenk wel dat een klant dan ook geen contact met jou op kan nemen als dat nodig is.

Hoe kan ik de leveringsopties wijzigen?

Je kunt je profiel instellen bij mijn “Mijn account“. Log in en klik in het linker menu op “Profiel instellingen“. Hier staan alle gegevens die op dit moment bekend zijn van jouw bedrijf. Je kunt zelf aangeven welke gegevens openbaar staan en welke verborgen blijven (“Verberg veld”).

Onderaan deze pagina kun je opgeven: Afhalen, Bezorgen of Afhalen en Bezorgen. Niet van toepassing is voor de bedrijven die uitsluitend gebruik maken van de doorverwijs functie naar een eigen webwinkel.

Ik heb een webwinkel, moet ik alle producten handmatig overnemen?

KoopLokaal is gericht op zoveel mogelijk hulp voor onze stad. Heb je een winkel in de stad en een online verkooppunt? Wij maken jouw account gratis aan en verwijzen rechtstreeks door naar jouw eigen online verkooppunt (een eigen webwinkel of een intermediair zoals Thuisbezorgd of Bezorgland). Zo heb jij er geen (extra) werk aan en heb je toch meer online leads.

Het is helaas (nog) niet mogelijk om (gratis) hele webwinkels te importeren bij KoopLokaal.

Wat kost dit?

Deelname is gratis, in ieder geval gedurende deze pandemie. Wij rekenen dus geen kosten voor inschrijving, je hebt ook geen afdracht over de verkopen die je hebt. Het enige dat wij aan je vragen: hanteer dezelfde prijzen als je normaal doet. Of maak juist een mooie aanbieding als je de (financiële) ruimte hebt.

Wat wij doen

VoorMeerWaarde verzorgt:
– De bouw en vormgeving van de website.
– De noodzakelijke updates, zodat het platform veilig en snel blijft.
– Eventuele upgrades met nieuwe functionaliteiten.
– Een helpdesk die tijdens kantoortijden via chat, telefoon en e-mail bereikbaar is.